Domov na Dómském pahorku

Kde nás najdete

Adresa

Zahradnická 1534/4, Litoměřice 41201

Provozní doba

Služba je poskytována nepřetržitě 24 hodin
Vedoucí domova: po-pá 6:30 - 15:00
Sociální pracovnice: po, út, čt, pá 6:30 - 15:00; st - 6:30 - 17:00

Na koho se můžete obrátit

Bc. Iveta Šerberová

pověřená vedoucí Domova na Dómském pahorku
Tel.: 417 770 013 E-mail: 4orDRWi_~9rB5f56LTys-~c_~bpoO1.7~bGkO1p

Bc. Ivana Kretová

sociální pracovník
Tel.: 417 770 009 E-mail: 4onxRWaj0mBFRYUS7bGy33haY.kmYZhaa8kmb

Bc. Ivana Jelínková DiS.

sociální pracovník
Tel.: 417 770 008 E-mail: 4onxRW%_7bAu5f56LTys-~c_~bpoO1.7~bGkO1p

Pro koho je služba určena

Senioři

Senioři

Senioři

Domov na Dómském pahorku

Typ služby
Domovy pro seniory

Poskytovatel
Charita Litoměřice

Kraj
Ústecký kraj

Úhrada
povinná

Způsob poskytování
pobytové

Vedoucí služby
Bc. Iveta Šerberová

Registrační číslo služby
6566711

Aktuální kapacita - pobytová služba
118

Poslání a cíle

Posláním Domova na Dómském pahorku je poskytování pobytových, sociálních, ošetřovatelských a aktivizačních služeb seniorům, kteří zejména z důvodu vyššího věku, úbytku sil, zhoršeného zdravotního stavu a nepříznivé sociální situace nemohou žít ve svém domově, kde jim nemůže být poskytnuta dostatečná péče rodinou nebo jinými službami sociální péče.

Pracovníci Domova na Dómském pahorku chtějí individuálním přístupem podpořit seniorovu samostatnost, udržet jeho míru soběstačnosti co nejdéle a umožnit mu prožít stáří v prostředí, které se snaží být co nejvíce stimulujícím, s ohledem na individuální potřeby každého seniora.

Zásady

  • Respekt k důstojnosti lidské osoby: Pracovníci svým přístupem a jednáním respektují lidskou důstojnost a práva uživatelů.
  • Etika: Etické jednání a lidský vztah pracovníků je základem poskytované sociální služby, Pracovníci dodržují etický kodex Farní charity Litoměřice a Desatero pro chování zaměstnanců k uživatelům
  • Individuální přístup a podpora k soběstačnosti Podpora a pomoc jsou poskytovány tak, aby byla v co největší míře zachována autonomie a respektovány individuální potřeby uživatele. Neposkytujeme více podpory, než je nutné.
  • Podpora týmové práce, komunikace a dobrých vztahů na pracovišti (předávání důležitých informací, atmosféra na pracovišti). 

Cílové skupiny

senioři

Činnosti

poskytnutí ubytování, poskytnutí stravy, pomoc při zvládání běžných úkonů péče o vlastní osobu, pomoc při osobní hygieně nebo poskytnutí podmínek pro osobní hygienu,, zprostředkování kontaktu se společenským prostředím,, sociálně terapeutické činnosti, aktivizační činnosti, pomoc při uplatňování práv, oprávněných zájmů a při obstarávání osobních záležitostí, ošetřovatelská péče, zdravotní péče, společenské a zájmové aktivity

Fakultativní služby

  • Kopírování 1 strana A4 černobíle 2,- Kč / ks
  • Kopírování 1 strana A4 barevně 3,- Kč / ks
  • Přepis textu do elektronické podoby, vyplnění formulářů na žádost uživatele 5,- Kč / 1 minuta
  • Štítky na oděvy včetně označení oděvů 4,- Kč / ks
  • Ztráta klíče, poškození zámkové vložky Úhrada dle skutečných nákladů na opravu
  • Údržbářské práce na přání uživatele 17,- Kč / 5 minut
  • Vedení depozitního účtu 50,- Kč / měsíc
  • Zapůjčení kompenzačních pomůcek - chodítko 50,- Kč / měsíc
  • Zapůjčení kompenzačních pomůcek - invalidní vozík 100,- Kč / měsíc
  • Mimořádný výběr z bankovních depozit mimo výplatní den 20,- Kč / úkon
  • Vydání mimořádného vyúčtování mimo termín (1.1. a 1.7.) 50,-Kč / úkon

Další informace

  • poskytnutí ubytování
  • poskytnutí stravy
  • pomoc při zvládání běžných úkonů péče o vlastní osobu
  • pomoc při osobní hygieně nebo poskytnutí podmínek pro osobní hygienu
  • zprostředkování kontaktu se společenským prostředím
  • sociálně terapeutické činnosti
  • aktivizační činnosti
  • pomoc při uplatňování práv, oprávněných zájmů a při obstarávání osobních záležitostí
  • ošetřovatelská péče
  • zdravotní péče
  • společenské a zájmové aktivity